wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Regulamin
Producenci
Kontakt
Cennik
Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego

Sklep Internetowy Hurtowniakanel.pl  działający pod adresem www.hurtowniakanel.pl, prowadzony jest przez P.W.KANEL z siedzibą w Jędrzejowie, ul. H. Sienkiewicza 18H, wpisaną do Ewidencji Działalności gospodarczej nr. 4477 prowadzonej przez Burmistrza Miasta Jędrzejowa. NIP FIRMY 656-120-36-08. REGON 291101043.

1. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet. Wszystkie oferowane w sklepie produkty są nowe, oryginalne, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

2. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem sklepu internetowego www.hurtowniakanel.pl. W celu złożenia zamówienia należy dodać produkty do koszyka, a następnie postępować zgodnie z instrukcją. Po złożeniu zamówienia do Kupującego zostaje przesłana e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu.

3. Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 7 dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach, gdy przewidywany jest dłuższy termin realizacji - klient zostanie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. W przypadku stwierdzenia niezgodności w zamówieniu lub danych klienta sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia.
 
4.Termin otrzymania przesyłki= czas realizacji + przewidywany czas dostawy.
 
5. Sklep oferuje produkty sprowadzane na zamówienie. W tym przypadku klient jest informowany o terminie realizacji zamówienia. Przy zamówieniu na kwotę przekraczającą 200 złotych zobligowany jest do wpłacenia zadatku w wysokości 20% ceny towaru.

6.Zgodnie z mocą zapisu ustawy Dz. U. 02.141.1176 z 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego art. 1.1 sprzedawane u nas urządzenia i sprzęt jest sprzętem profesjonalnym przez co nie są towarem konsumpcyjnym i nie podlegają zwrotowi ani wymianie na nowe. (Nie dotyczy odstąpienia od umowy kupna)   

7. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Kupujący decyduje czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo czy w całości anulowane.

8.Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży.

9. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT 23%. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

10. Za zamówione towary Kupujący może zapłacić wybierając jedną z poniższych form płatności:
- przy odbiorze: należność pobiera kurier lub poczta polska,
 
11. Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej. Przesyłke należy sprawdzić z zewnątrz w obecności doręczyciela. Paczek naruszonych lub ze znacznymi uszkodzeniami nie należy przyjmować.
Koszt dostawy POKRTYWA KUPUJĄCY - ZGODNIE Z CENNIKEM POCZTY POLSKIEJ.
   
12. W momencie potwierdzenia przez Kupującego wysłanego przez niego zamówienia dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy SPRZEDAJĄCYM a KUPUJĄCYM. Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w zamówieniu.
Prawa i obowiązki stron wynikające z zawartej umowy uregulowane są w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r. nr 16, poz. 93 z późniejszymi zamianami) oraz w Ustawie z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000r., nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami).

13. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

14. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

15. Informujemy, że dane osobowe podane na formularzu zamówienia w sklepie internetowym www.hurtowniakanel.pl, są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim. Każdy klient naszego sklepu ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych.

16. Zwrot towaru. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Wzór oświadczenia o odstąpieniu stanowi załącznik do niniejszego regulaminu. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy produkty mają kompletne oryginalne opakowania bez śladów otwierania, używania bądź naruszania zawartości. Zwracany towar należy odesłać w takim samym opakowaniu zewnętrznym jakie było zastosowane w otrzymanej paczce razem z otrzymaną wraz z nią fakturą. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

17. Reklamacje. Zwroty z tytułu reklamacji muszą być wcześniej uzgodnione ze sprzedawcą. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres  P.W KANEL, ul. H. Sienkiewicza 18H, 28-300 Jędrzejów. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 5 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.

18. Przesyłkę należy bezwzględnie sprawdzić w obecności kuriera przed podpisaniem listu przewozowego, w przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy  spisać protokół reklamacyjny który posiada kurier.
 

19. Miejscem spełnienia świadczenia jest magazyn sprzedawcy. 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu